
Application Support Specialist
Lokalizacja: Warszawa
Kim jest nasz klient?
EVOLTEC to firma z ponad trzydziestoletnią tradycją i doświadczeniem w dostarczaniu maszyn automatyzujących produkcję wiązek kablowych oraz komponentów.
Filozofia współpracy polega na budowaniu długotrwałych relacji. Zaczynając od weryfikacji potrzeb Klienta, poprzez wdrożenie maszyn, aż po wieloletnie wsparcie techniczne i szkoleniowe dla pracowników.
Realizację tego modelu współpracy gwarantuje zgrany zespół, którego największymi wartościami są:
- Wiarygodność - profesjonalizm oraz wywiązywanie się ze składanych obietnic.
- Rzetelność - dokładność, uważność oraz profesjonalizm.
- Sukces - dążenie do bycia najlepszym na rynku.
- Rozwój - chęć rozwoju oraz podejmowanie nowych wyznań.
„Dołączając do nas możesz mieć pewność, że będziemy traktować Cię z szacunkiem i z uznaniem. Ponadto pomimo pracy na lokalnym rynku szeroka współpraca z międzynarodowym środowiskiem (dostawcy) daje poczucie funkcjonowania w większej społeczności.”
Kogo szukamy?
Osoby cechującą się dużą odpowiedzialnością oraz dobrą organizacją. Wykazującą się bardzo wysoką kulturą osobistą. Niebojącej się kontaktu z klientem. Ciekawej świta, z ogromną chęcią uczenia się, dążeniem do rozwoju oraz lubiącej technologię. Otwartej na wsparcie procesów wykraczających czasami poza opis stanowiska.
A do tego, jeśli…
- … nie boisz się podejmować wyzwań
- … chcesz się rozwijać i uczyć korzystania z nowych narzędzi (aplikacji)
- … jesteś osobą komunikatywną (lubiącą pracę z ludźmi)
- … chcesz pracować w obszarze wsparcia: sprzedaży, obsługi klienta, współpracowników
- … chcesz współpracować z zespołami developerskimi w dalszym rozwoju narzędzi i aplikacji
- … jesteś osobą bardzo sumienną i dokładną
- … nie boisz się podejmować zadań żmudnych i powtarzających się
- … znasz Excela
- … bez problemu radzisz sobie z narzędziami pakietu Microsoft Office czy Outlook
- … biegle komunikujesz się w języku polskim
- … znasz angielski na poziomie B2
- … nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia, ale wszystkiego powyżej już tak.
… to dołącz do nas i…
… w pierwszej kolejności wspieraj Zespół Sprzedaży w:
- - aktualizacji katalogów ofert
- - weryfikacji poprawności cen katalogowych
- - przygotowywaniu danych do ofert sprzedażowych
- - przenoszeniu danych do nowego systemu
… następnie w ramach rozwoju:
- - wspieraj Klientów/Pracowników w użytkowaniu nowopowstałego systemu
- - testuj aplikację pod kątem biznesowym
- - bądź pierwszą linią wsparcia dla Klientów w obsłudze aplikacji firmowej
- - analizuj działania aplikacji i przekazuj swoje spostrzeżenia
- - współpracuj z Zespołami Developerskimi, odpowiedzialnymi za dalszy rozwój aplikacji
- - pracuj nad instrukcją oraz szkoleniami dla Użytkowników aplikacji
Jak widzisz nudzić się na pewno nie będziesz 😊
Chętnie zaoferujemy w zamian…
- … wynagrodzenie do 12 000 PLN/Brutto
- … Umowę o Pracę
- … możliwość rozwoju
- … dofinansowanie karty Multisport
- … pakiet medyczny Luxmed
- … możliwość nauki języka angielskiego
- … elastyczne godziny pracy
- … fantastycznych ludzi, z którymi można wiele (a może i jeszcze więcej)
- … długofalową współpracę (nie szukamy kogoś na chwilę).
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie zgłoszeń na adres praca@itboom.pl z tematem listu "Application Support Specialist". Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Wskazanie administratora
Administratorem danych osobowych jest ITBOOM sp. z o.o., ul, Bonifraterska 17 00-203 Warszawa, NIP 6572555995, Regon 292853012s
Cele przetwarzania danych i podstawa prawna
Przeprowadzenie i rozstrzygnięcie procesu rekrutacji prowadzonego na aplikowane przez Ciebie stanowisko, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. podejmowanie niezbędnych działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy – w zakresie danych wskazanych w art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 104, ze zm.) oraz na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. w zakresie danych wykraczających poza katalog wskazany w art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 104, ze zm.).
Uwzględnienie Twojej aplikacji w przyszłych procesach rekrutacji na podstawie udzielone przez Ciebie zgody tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Okres przetwarzania
Dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, tj. maksymalnie do trzech miesięcy po zamknięciu procesu rekrutacji - dotyczy punktu 1 powyżej.
W przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach dane będą przetwarzane przez okres 1 roku od dnia udzielenia tej zgody - dotyczy punktu 2 powyżej.
Przekazywanie danych osobowych
Dane osobowe będą przekazywane przez Administratora wyłącznie zaufanym podmiotom, takim jak usługobiorcy i partnerzy biznesowi ITBoom, przedsiębiorstwa dostarczające i obsługujące wybrane systemy i rozwiązania informatyczne, dostawcom usług księgowych, prawnych, pocztowych i kurierskich. Dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza obszar EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym. W przypadku jednak, gdy administrator korzysta z dostawców usług spoza obszaru EOG, które nie zostały uznane przez Komisje Europejską za zapewniające odpowiedni stopień ochrony danych osobowych, przekazanie danych osobowych ww. podmiotom odbywa się na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, przez co podlegają odpowiednim zabezpieczeniom w zakresie ochrony prywatności oraz praw i wolności osób, których dotyczą. Kopia standardowych klauzul umownych może być uzyskana od administratora.
Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych masz prawo do:
wycofania udzielonej zgody,
żądania dostępu do swoich danych osobowych,
żądania sprostowania swoich danych osobowych,
żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, choć w zakresie określonym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. W procesie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.