Assistant Office Manager
Lokalizacja: Warszawa
Kim jest nasz klient?
EVOLTEC to firma z ponad trzydziestoletnią tradycją i doświadczeniem w dostarczaniu maszyn automatyzujących produkcję wiązek kablowych oraz komponentów.
Filozofia współpracy polega na budowaniu długotrwałych relacji. Zaczynając od weryfikacji potrzeb Klienta, poprzez wdrożenie maszyn, aż po wieloletnie wsparcie techniczne i szkoleniowe dla pracowników.
Realizację tego modelu współpracy gwarantuje zgrany zespół, którego największymi wartościami są:
- Wiarygodność - profesjonalizm oraz wywiązywanie się ze składanych obietnic.
- Rzetelność - dokładność, uważność oraz profesjonalizm.
- Sukces - dążenie do bycia najlepszym na rynku.
- Rozwój - chęć rozwoju oraz podejmowanie nowych wyznań.
„Dołączając do nas możesz mieć pewność, że będziemy traktować Cię z szacunkiem i z uznaniem. Ponadto pomimo pracy na lokalnym rynku szeroka współpraca z międzynarodowym środowiskiem (dostawcy) daje poczucie funkcjonowania w większej społeczności.”
Kogo szukamy?
Osoby cechującą się dużą odpowiedzialnością oraz dobrą organizacją. Wykazującą się bardzo wysoką kulturą osobistą. Niebojącej się kontaktu z drugim człowiekiem. Ciekawej świta, z ogromną chęcią uczenia się oraz dążeniem do rozwoju. Otwartej na wsparcie procesów wykraczających czasami poza opis stanowiska.
A do tego, jeśli…
- nie boisz się podejmować wyzwań
- jesteś osobą komunikatywną (lubiącą pracę z ludźmi)
- jesteś osobą bardzo sumienną i dokładną
- nie boisz się podejmować zadań żmudnych i powtarzających się
- bez problemu radzisz sobie z narzędziami pakietu Microsoft Office czy Outlook
- biegle komunikujesz się w języku polskim
- znasz angielski na poziomie B2
- mile widziana znajomość systemów klasy ERP oraz CRM
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku
… to dołącz do nas i…
- zarządzaj kalendarzem wizyt w showroom
- zarządzaj korespondencją przychodzącą
- organizuj podróże służbowe (rezerwacja lotów i hoteli)
- zarządzaj pakietem benefitów
- prowadź Inwentarz – komputery, telefony, dokumentacja
- zamawiaj materiały biurowe
- zarządzaj bazą klientów
- zarządzaj bazą umów oraz dokumentacji firmowej
CHĘTNIE ZAOFERUJEMY W ZAMIAN…
- Umowę o Pracę
- wynagrodzenie do 8000 PLN/Brutto
- możliwość rozwoju
- dofinansowanie karty Multisport
- pakiet medyczny
- możliwość nauki języka angielskiego
- elastyczne godziny pracy
- długofalową współpracę (nie szukamy kogoś na chwilę).
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie zgłoszeń na adres praca@itboom.pl z tematem listu "Assistant Office Manager". Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Wskazanie administratora
Administratorem danych osobowych jest ITBOOM sp. z o.o., ul, Bonifraterska 17 00-203 Warszawa, NIP 6572555995, Regon 292853012s
Cele przetwarzania danych i podstawa prawna
Przeprowadzenie i rozstrzygnięcie procesu rekrutacji prowadzonego na aplikowane przez Ciebie stanowisko, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. podejmowanie niezbędnych działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy – w zakresie danych wskazanych w art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 104, ze zm.) oraz na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. w zakresie danych wykraczających poza katalog wskazany w art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 104, ze zm.).
Uwzględnienie Twojej aplikacji w przyszłych procesach rekrutacji na podstawie udzielone przez Ciebie zgody tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Okres przetwarzania
Dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, tj. maksymalnie do trzech miesięcy po zamknięciu procesu rekrutacji - dotyczy punktu 1 powyżej.
W przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach dane będą przetwarzane przez okres 1 roku od dnia udzielenia tej zgody - dotyczy punktu 2 powyżej.
Przekazywanie danych osobowych
Dane osobowe będą przekazywane przez Administratora wyłącznie zaufanym podmiotom, takim jak usługobiorcy i partnerzy biznesowi ITBoom, przedsiębiorstwa dostarczające i obsługujące wybrane systemy i rozwiązania informatyczne, dostawcom usług księgowych, prawnych, pocztowych i kurierskich. Dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza obszar EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym. W przypadku jednak, gdy administrator korzysta z dostawców usług spoza obszaru EOG, które nie zostały uznane przez Komisje Europejską za zapewniające odpowiedni stopień ochrony danych osobowych, przekazanie danych osobowych ww. podmiotom odbywa się na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, przez co podlegają odpowiednim zabezpieczeniom w zakresie ochrony prywatności oraz praw i wolności osób, których dotyczą. Kopia standardowych klauzul umownych może być uzyskana od administratora.
Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych masz prawo do:
wycofania udzielonej zgody,
żądania dostępu do swoich danych osobowych,
żądania sprostowania swoich danych osobowych,
żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, choć w zakresie określonym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. W procesie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.